A Győri Audi ETO felkészült a BL-címvédésre

Shares

FaragoAndras_GorbiczAnita_KelecsenyiErno_440Európa legjobb női kézilabdacsapata a következő címvédésre, a DIGI Sport pedig a 2014/2015-ös EHF Bajnokok Ligája szezon és az ismét Magyarországon megrendezésre kerülő Final4 közvetítésére készül.

A DIGI Sport közvetítései között az UEFA Bajnokok Ligája és az EHF Bajnokok Ligája kiemelt pozíciót élvez. Az európai kézilabda versenysorozatok a magyar csapatok és a hazai sikerek miatt azonban különösen közel áll a sportcsatornához, amelyen a szurkolók az eddigi szezonok során élőben követhettek olyan spottörténelmi sikereket, mint a Győr BL-címvédése, a Veszprém tavalyi Final Four részvétele valamint a Szeged EHF-kupa és az FTC-Rail Cargo Hungaria KEK-győzelme.

A hazai csapatok mérkőzéseinek kiemelt közvetítései mellett a DIGI-nél immár hagyomány, hogy évről-évre támogatja a magyar kézilabdacsapatokat. A Győri Audi ETO KC valamint a DIGI és a DIGI Sport együttműködése hosszú évekre nyúlik vissza, a sportcsatorna immár a negyedik szezonban lesz kiemelt támogatói partnere a győri lányoknak.

Az eddigi közös évek mérlege pedig magáért beszél: 2011/2012-es idényben BL-döntőt játszott az együttes, a 2012/2013-as szezonban már Bajnokok Ligája győztesként állhatott dobogóra, a tavalyi sorozatban pedig megvédte a címét. Ez, a 2013/2014-ben a DIGI Sport csatornáin 14 meccset, ebből 12 győzelmet és 2 döntetlent és összesen 408 dobott gólt jelentett.

Abban mindkét fél egyetértett a közös sajtótájékoztatón, hogy a cél ismét a Final4 és a címvédés. A sajtótájékoztatón Kelecsényi Ernő, a Győri Audi ETO KC elnöke, Görbicz Anita, csapatkapitány és dr. Faragó András, a DIGI Sport főszerkesztője vettek részt.

A sajtótájékoztatót a hétvégi BL szezonnyitó mérkőzés előtti utolsó nyilvános edzés előzte meg, ahol minden érdeklődő megtapasztalhatta azt az elszántságot és összetartást, ami az újrázáshoz szükséges.

„Sikerklub, sikertörténet és egy sikeres márka. A szponzor könnyebb helyzetben van, amikor egy ilyen kaliberű, győztes csapat támogatásáráról van szó. Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hosszú egyeztetésekre nem volt szükség az együttműködés meghosszabbítása előtt, egyértelmű volt, hogy ezt a sikeres partnerséget folytatjuk” – árulta el dr. Faragó András, a DIGI Sport főszerkesztője.

„A médiatámogatás mellett ez az jelenti, hogy a DIGI logója ismét feltűnik a győri csapatmezen, a lányok pedig minden BL-mérkőzésük alkalmával a DIGI Sport képernyőjén. Bízunk benne, hogy ez egészen a sorozat utolsó meccséig, a döntőig tart majd. És abban, hogy onnan ismét Győrbe kerül majd a trófea, amit a nézőink élőben és HD-minőségben követhetnek majd. Ehhez és az egész szezonhoz pedig sok sikert kívánok a DIGI Sport nevében” – tette hozzá dr. Faragó András.

A sportcsatorna a közvetítések mellett az új Audi Aréna megnyitóját épp úgy várja, mint az együttes. Mint elhangzott, az új sportcsarnok építésekor a kivitelezők és a DIGI Sport szakemberei több ízben is egyeztettek, hogy az év végén egy, a legmagasabb igényeket is kielégítő televíziós közvetítésekre alkalmas helyszínre tegye át a Győri Audi ETO KC a székhelyét.

Kelecsényi Ernő, a Győri Audi ETO KC elnöke az alábbiakat nyilatkozta az együttműködés folytatásáról. „Egy sportklub számára mindig örömteli, ha olyan szponzorral dolgozhat együtt, aki hosszú távon vállal elkötelezettséget, mint támogató. A DIGI ezen szponzoraink közé tartozik, mi pedig idén is azzal igyekszünk ezt meghálálni, hogy minden egyes mérkőzésen 100%-os teljesítményt nyújtunk. Bízunk benne, hogy ezzel az idei szezonban is messzire jutunk.”

Görbicz Anita a csapat nevében szólalt meg:„a pályán nyújtott teljesítményünk mögött fontos, hogy szilárd legyen a háttér, örülünk, hogy mi nyugodt körülmények között tudunk készülni, és meccsről-meccsre örömet okozni a szurkolóknak és persze a szponzorainknak is. Biztosíthatok mindenkit, hogy idén is ugyanolyan motiváltan indulunk az újabb BL-cím megszerzéséért, mint az előző szezonokban.”