A Sport1 az élre ugrott a Clásicóval

Shares

Gracies_JohanA 18-49 éves férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója, az El Clásico alatt.

Szombaton este szoros csatát vívott egymással a Barcelona és a Real Madrid (2–1 lett a vége a vendég Real Madridnak). A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1-en közvetített mérkőzés (20:27-22:23) tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, a sportcsatorna a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 17,1 százalékos közönségarányt ért el, amivel a Sport1 a célcsoportban – a nagy kereskedelmi televíziókat is megelőzve – a legnézettebb csatorna volt az adott idősávban Magyarországon.

Az El Clásicóra, beleértve a felvezetőműsort és az elemzést is (19:15-23:00) összesen közel 900 ezren voltak kíváncsiak.

Hirdetés

Bár a 31. forduló előtt nagy volt a különbség a két ősi rivális között, a Real Madrid győzelmével hét pontra megközelítette a listavezető Barcelonát, és továbbra is csak egy pont a hátránya második Atlético Madriddal szemben. Nem dőlt még el tehát a spanyol bajnokság.

A Sport1 és a Sport2 a szezon hátralévő részében is élőben közvetíti a legizgalmasabb La Liga-találkozókat, most szombaton például egymás után játszik a három sztárcsapat.

Közzétette: Jochapress – 2016. április 2.