Sikeres volt a Médiaunió Alapítvány kampánya

Shares

3x1_logoMegmozgatta az embereket a Médiaunió Alapítvány által tavaly szervezett A sport mindenkié! című társadalmi célú kampány, hiszen ennek hatására félmillióan kezdtek el sportolni tavaly Magyarországon.

A kedvező társadalmi változások eléréséért négy éve életre hívott szervezet hétfői tájékoztatása szerint a kezdeményezés közel 200 hazai médiumban, összesen egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára. A kampány során 23 reklámfilm és több száz sajtóhirdetés látott napvilágot, melyek hatásáról decemberben készült reprezentatív felmérés. Eszerint azok, akik úgy nyilatkoztak, hogy sportolnak, azt legalább hetente egyszer teszik

Az alapítvány a közleményében azt írja, hogy a magyar társadalom 40 százaléka egyáltalán nem mozog, de figyelembe kell venni, hogy ez a szám az idősebbeket is tartalmazza, akikre általában nem jellemző a sportos életmód.

A kutatás összegzéséből kitűnik, hogy félmillióan kezdtek a kampány hatására többet mozogni, mint korábban. A legnépszerűbb sportágak a kedveltség sorrendje szerint: 1. kerékpározás, 2. futás, 3. fitnesz, 4. futball. A vélemények alapján – amint arra a tájékoztatás kitér – 2,5 millió ember számára volt emlékezetes 2012-ben A sport mindenkié! kampány.

forrás: MTI