A Liqui Moly továbbra is támogatja a Forma 1-es futamokat
A LIQUI MOLY 2019 óta hivatalos együttműködő partnere a világszerte népszerű F1-es versenysorozatnak, amelynek gazdáival a közelmúltban szerződést hosszabbítottak.
Günter Hiermaier, a LIQUI MOLY ügyvezetője így vélekedik a szerződés meghosszabbításáról: „Folyamatos új megközelítéseivel és innovációival, és új nézői rekordokkal a Forma-1 továbbra is zászlóvivő az autósportban. Ezt a törekvést saját vállalatunkon belül is meghonosítottuk. Ezért természetesnek éreztük, hogy két ilyen erős márka továbbra is együttműködjön.”
A nagy múltú vállalat már mintegy harminc évvel ezelőtt reklámozott a Mercedes-Sauber gépkocsik hátsó sárhányóján. 2002-ben az ulmi székhelyű vállalat szponzorként csatlakozott a Jordan-Honda csapathoz.
Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingigazgatója a bahreini szerződés aláírásakor így nyilatkozott: „A Forma-1 médiamegjelenése messze túlmutat a klasszikus csatornákon. A versenysorozat egy egyedülálló és globális 360 fokos marketingre épül. Ami egyesíti a két márkát, az az állandó szándék, hogy a világon a lehető legtöbb embert inspiráljuk termékeinkkel. Ezért különösen örülök ennek a szerződéshosszabbításnak.”
Johnny Haworth, a Forma-1-es kereskedelmi partnerségek igazgatója hozzátette: „Ez az új, többéves megállapodás a szoros együttműködés éveit szimbolizálja két hosszútávú partner között. Már alig várjuk, hogy a LIQUI MOLY-t tovább integrálhassuk a különleges F1-es rajongói élménybe, és folytathassuk küldetésünket, hogy létrehozzuk a világ legnagyobb sport- és szórakoztató látványosságát rajongóink számára.”
„A Forma-1 népszerűsége folyamatosan növekszik. Ezért nagyon biztató jel, hogy továbbra is bemutathatjuk ezt a prémium szponzorációt ügyfeleinknek és partnereinknek. Ez még nagyobb hatótávolságot és szilárd alapokat biztosít a sikeres üzlethez” – tette hozzá Günter Hiermaier, a LIQUI MOLY ügyvezetője.
A LIQUI MOLY a MotoGP-n is reklámoz, továbbá a Moto2 és Moto3 kategóriákban és a Motocross világbajnokság exkluzív kenőanyag beszállítójaként, partnerként tevékenykedik, amelyet januárban a kézilabda-világbajnokságon és számos téli sporteseményen reklámoztak. (x)